Játszik itt valaki NarutoOnline-nal? Tudtok nekem tippeket adni a csapat összeállításra, alapvetően, szél elemmel szeretnék játszani
Köszi előre is
Te mivel játszol éppen?
Shiro írta:
Hamarosan egy PöSöNégy boldog tulajdonosa leszek (van valami akció izé nesze proli occsó vigyed)
Korábban kb ezeket a játékokat néztem ki amiket majd szeretnék hozzá beszerezni.
Last of Us
Heavy Rain
Beyond Two Souls
Horizon Zero Dawn
Uncharted
Van olyan ezeken kívül amivel még érdemes lehet bővíteni a listát?
ui:
Magamnak: Tök jó dolog Shiro, hogy egy ideje már legálisan szerzed be a játékokat, de az Isten szerelmére játsszál is velük, ne csak gyűjtsed!
Ja a 2 Soulsal együtt
https://www.aruke...327839361/
Wicher 3-ról annyit, hogy a grafika teljesen máshogy hat játék közben, mint juhtyukon. (pozitív értelemben)
Én pl a W3 kijátszása után undorítónak találtam a Dragon Age Origins-t, pedig nem is oly rég még ódákat zengtem róla
Na meg ami tetszik benne, hogy a vetődés mellé még bekerült a szökkenés is, mint kitérő manőver. (Na meg még ezer dolog)
Na már 51 órát beletoltam a Witcher 3-ba és nem találok szavakat rá. Persze a történettel még nem haladtam olyan sokat (most csinálom a Novigrados küldiket), mert néha csak azért kapcsolom be, hogy lovagoljak a sztyeppén és felfedezzem a kérdőjeleket. Valami iszonyatosan király ez a játék. Ebben a részben nagyon jól megoldották, hogy minden döntésednek van valami következménye (még ha az nem is eget rengető), még ha az nem is jelentkezik azonnal. Volt olyan, hogy azt hittem jót cselekszem, de csak még nagyobb szart kavartam. Persze ez csak négy-öt másik küldetés befejezése után derült ki, hogy ne is akarjam megváltoztatni. Elég hamar megtanultam, hogy nincs tökéletesen jó döntés ebben a játékban . Ráadásul nem találkoztam még unalmas mellékküldetéssel (a serpenyős mellék küldetésen azért fogtam a fejem, hogy miket nem kérnek egy witchertől xD).
Azt hiszem ez a játék érte meg eddig a legjobban az árát, megérdemeli a fejlesztő minden centjét a játéknak.
Nem olyan rég a barátosnőm tivornyázott nálam. Sok játékot kinéztünk PS4-re, mivel rengeteg finomság várható ezen év végére és 2018-ra (igyekeztünk a horror, thriller és fantasy/misztikus kategóriákban maradni). Ami a leginkább megfogott közülük egy valamivel régebbi (?) játék, amiről nem is hallottam még.
A Beyond: Two Soulsról van szó. Nem mondanám, hogy a barátnőm azon lett volna, hogy ne Spoilerkedje el az egész sztorit. Éjszakánként a székhez szegezve leerőszakolt a torkomon egy-két TheVR végigjátszást, majd kb az 5. klipnél megálljt parancsoltam és megkértem rá, hogy ne! Bűn lenne ezt a fantasztikus játékot így 'megismernem'. Játszanom kell vele! De ehhez először ki kell várnom azt a pár hetecskét, amíg a PS megjön.
* Hans Zimmernek pedig külön örültem.
[img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/hdd1/2017/11/22/639sc2.jpg[/img] Nem jól adtad meg az elérési útvonalat.
Majd holnap reggel játszom kicsit.
Én haverokkal most a Playerunknown's Battlegroundra kaptam rá.
Tudom tudom optimalizálatlan a játék de idén még kiadják az 1.0-t és most mennek a tesztszerverek. Még csak a 2. teszt folyik, de haveroknál az eddigi 40-50 helyett 60-80 fps jött elő. Egyre több tartalom is lesz szóval csak ajánlani tudom. EU szervereken kevés cheaterrel futottam össze.
Assassins Creed Origins. (Spoiler tartalmazhat)
Grafika.
Egyértelműen szép kritikai szemmel nézve jó pár helyen felül múlja a Whicher 3 grafikáját.
Szebb a vízalatti világ, vannak távoli árnyékok...stb
De valahogy még sincs meg az a rácsodálkozásra érdemes hatása, mint a Wicher 3 esetén,
hogy a valóságot is más szemmel néztem. Szép, de az az az elvárt szép.
Történet.
Nagyon, de nagyon hiányolom a választható párbeszéd opciót.
persze tisztában vagyok vele, hogy én nem Bayeket, hanem azt a csajt alakítom aki átéli Bayek emlékeit,
de mégis valahogy sokkal érdekesebb lenne a történet, ha szerepet tudnék vállalni annak (hacsak felszínes) alakításában.
Így viszont egyes szereplők kissé érdektelenné válnak.
A Bayek múltjából kiderül, hogy mi öltök meg a saját fiunkat.
Drámai és fájdalmas emlék, mindez akkor történt, mikor a helyi szekta elrabolt minket és mi próbáltunk megszökni.
Virtuskodunk a rossz emberrel, az kissé félretáncol, majd mi megbotlunk és szerencsétlen gyermekre zuhanunk késsel a kézben.
Leírva tán drámai és szomorú, de látva...
Ezt a szerencsétlent nevezte ki fáraó első jaffájának?!
Nekem egy elit harcos ne legyen már ennyire béna. Az hogy a frissen besorozott Juszuffal megesik az okés,
de nem a Prime Jaffával.
A másik wtf amikor találkozunk a feleségünkkel, és a csaj egy pillanat alatt nedvesebb lett, min a Nilus áradáskor. Valahogy volt bennem egy igen erős hiányérzet.
Az első asszasszinálni való földi.
Tök mindegy, hogyan próbálsz ügyeskedi lopakodni, ha a cutscene azt mondja,
hogy te itten nagyon bénáztál, akkor az úgy van.
Az asszasszinálni valók többsége eddig tökre érdektelen volt. Volt oylan, akit amúgy véletlenségből sikerült
ravatalra kész állapotba juttatni. Sok katona veszi körül? És? Nem nagyobb kihívás, mint egy kisebb kaszárnya megtisztítása.
Vagy mondjam azt, hogy a főküldetés sok esetben a mellék küldetés mellék küldtése.
Az egyetlen érdekes, eddig talán Hijéna volt. Volt benne piramis felfedezés, ufó emlékmű, az ellenséggel való együttérzés, megértés, és egy korrektnek mondható boss fight.
Karakterfejlesztés, játékmenet.
Az AC Origins egy Single Player MMO.
Olyan mikrótranzakciós elemek, amik leginkább egy multi palyer játékban szereplenek (skinek, buffok..stb),
időszakos események küldetések. Viszont maga a játékmenet kb ellehetetleníti azt, hogy ez tényleg MMO legyen.
Kúszva lopva csendben próbálod kiiktatni a helyőrség katonáit... Meg még pár tucat másik játékos.
Vagy lesz egy hülye aki maitt fellobann a riadó láng. Vagy az enyhén túlzott túlerő miatt inkább lerohanjátok őket, de az már nem AC.
Bár nem lepődnék meg, ha későbbikben az ACO-ban az "O" Online-t is jelentene.
A skillek viccesen imbalancedek lettek.
Számomra tök érdekesnek tűnt az állat szelídítés képessége. Gondoltam szerzek magam mellé egy bengáli oroszlánt, együtt szeljük majd a rónákat, irtjuk az ellent, csupa romantikus képzelgések.
A valóság viszont az, hogy a megszelídített jószág harmat gyenge.
Gyakorlatilag nulla kontaktusod van felé. Barátságtalanná tudod tenni aztán kész.
De olyan nincs, hogy: Csimmeg! Hozd vissza! Lábhoz! Ül! Fekszik! Gurul! Poci simi a nílusi krokodilnak...
Ráadásul egy igen rövid életű kapcsolat, alig pár perces. Vagy ott hagy, vagy réd támad.
Tehát ha a helyi milícia nem épen Sir Khant látja vendégül egy bambuszketrecben nos akkor nem igen
lesz bevethető haderő a cicusból. Ez esetben meg persze célszerűbb messziről kilőni a ketrece ajtaját.
Ráadásul sok skill pontot is igényelt a kifejlesztése.
Habáraz odavezető ágon kaptam pár egész érdekes képességet.
Az egyik ilyen, hogy meg tudod fertőzni hullákat. S aki a közelébe megy az göthös lesz és megmurdel.
Legyen az polgári vagy militáris erő képviselője.
Egyedül csak Bayek és a még nem szavazóképes korú polgárok immunisnak a méregre. (persze utóbbinak érthetőek az okai, még ha nem is logikus)
De visszatérve a képességre. Túlságosan is erős. Egy jól elhelyezett (nem nehéz) fertőzött hulla és akár egy egész kaszárnyát ki tudsz vele irtani.Beleértve a mini bossokat is.
Mint említettem, hogy hat a polgárságra is, nos "véletlenségből" egy egész piacnegyedet sikerült jobb létre szenderítenem.
A sajnálatos hogy az AI ilyenkor kimerül abban, hogy az NPC oda megy a hullához megnézi köhög párat, majd meghal és terjeszti tovább a jóságot.
De senkiben fel nem merülne, hogy ez nem okés. Nem jönnek katonaék, hogy karantén alá vonják a területet, papok akik imádkoznak az istenek jóindulatéért .
Pánikoló polgárok... stb. Olyan tök békésen zajlik az apokalipszis.
A harcrendszer meg vagy túl nehéz, vagy túl könnyű. Valahogy nekem nem kihívás az, hogy paraszt módon tudok valamit megoldani.
Hiába van számtalan fegyverfajta azok kezelési mechanizmusaiból számtalan lehetőség hiányzik.
Miért van olyan érzésem, hogy az íjászat, vagyis az Íjjak, a Horizon zero Dawn-ból lettek átemelve.
van négyféle íjad, mindegyikkel másképpen lősz. De miért? Miért nem tud egyfajta íjjal meglenni a lövési módokat meg megtanulhatná
skillekből.
A falra mászás. Van mikor szinte tükör sima falon kapaszkodok felfelé, De valami keresztrácsos fakeresztre már nem tudok felmászni.
S miért van az, hogy a játékban szinte minden mob és mpc egy pókember. Az okés, hogy én, mint Ex Prime Jaffa, leendő Assassin ügyesen ügyesen mászok a falra, de egy teljes páncélzatban lévő római katonától már irreális teljesítmény.
Összességében szerintem szép is jó is, el lehet vele lenni, de egy csomó hiányosság és "érdekes" elem van benne.
Ui: Van tengeri csata is, az tök jó.
Valaki rajtam kívül játszik most a Warframe-mel? Körülbelül egy hónapja kezdtem, de a napi sortiekon kívül jelenleg máshoz nem igen van kedvem. Kicsit széthullott a csapatunk, mert amikor nekem időm jut játszani, ők épp vizsgákon ülnek, vagy koliban. Jelenleg 16-os Mastery rankkal "büszkélkedhetek" és ~270 in-combat órával. Eidolonhoz csak a PC-m után lesz komolyabban lehetőségem, bármilyen más területet szívesen megszállás alá vetek, bárkivel.
Ugrás a fórumra: |